reklama

Typický Bratislavčan

V lete som bol na skusy a za skromným zárobkom v USA. Okrem “otročenia“ v McDonalde som pracoval aj v K-Marte ako cashier (pokladník) a tam som stretol jedného “typického“ Bratislavčana.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Pred prvou šichtou ma bol pozrieť Ifčo. Keďže väčšinu času bol vo Wildwoode strašný hic a veľmi dusno a mal som ešte čas kým začnem, tak že si ideme kúpiť niečo na pitie. Len takú malú pollitrovku (nie nie, žiaden alkohol :) a že to vonku spláchneme. Tak sme došli k pokladni, ja už pekne v “uniforme“ K-Mart (teda v mojom terajšom pyžamku - červenom tričku s menovkou Jan, teda anglicky džen), položili na pult naše pollitrovky a pekne čakali v rade. V pokladni bol mladý chalan, černoch. Na “pyžame“ mal menovku Killian. Jeho osobe som však väčšiu pozornosť nevenoval, aj keď to bol môj budúci kolega. Nákup prebiehal úplne klasicky až do chvíle, keď som s celkom malou spŕškou nadávok vysypával drobné z peňaženky. Ešte som sa v nich veľmi nevyznal, tak som si pekne po slovensky povedal pár slov od srdca na americké drobáky. Ifčo sa ako vždy rehotal ale len do chvíle, keď sa Killian opýtal: „Where are you from?“ Ja na to že: „From Slovakia, why?“ A on na to: „Lebo ja som z Bratislavy“. Vraj z Bratislavy! Možno si viete predstaviť, aký prekvapení sme ostali. Na chvíľu sme zamrzli ale, potom sme sa riadne rozrehotali. Stretnúť takého “typického“ Bratislavčana niekde v Amerike.. A k tomu okolo nás nechápavé americké pohľady, keď sa černoch s dvoma belochmi baví v jazyku, ktorý v živote nepočuli.. No stálo to za to.   Killian je z Afriky, zo Zimbabwe, ak si dobre pamätám, a v Bratislave študuje žurnalistiku. Chcel by som vás poprosiť, ak ho niekto poznáte, tak mu dajte vedieť, že ho zháňam. Stratil som jeho číslo a rád by som sa s ním ešte skontaktoval. Buď mu dajte môj mail, moje ICQ alebo ho nejako naveďte do môjho blogu. Vďaka.

Jano 'pilsner' Lörinc

Jano 'pilsner' Lörinc

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Maly, zlostny, blondavy. Blockbuster Video Rental Zoznam autorových rubrík:  FikciaNezaradenéNulaJednaNulaSúkromnéVytáča ma..

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu