reklama

Našiel som typického Bratislavčana

Tak si to predstavte. Nakoniec som svojho typického Bratislavčana našiel. Killiana, ak niekto nečítal môj pondelňajší príspevok (alebo sa mu ho nechce prečítať teraz). V lete sme spolu robili v USA. Stratil som jeho číslo, tak som skúsil šťastie článkom na blogu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Už som aj myslel, že z toho nič nebude, veď článok zmizol z hlavnej stránky, ale predsa! V utorok večer mi prišiel e-mail a boli tam na Killiana kontakty. Hneď som mu aj volal a bol riadne vygúľaný z toho, ako sa mi podarilo zohnať jeho číslo. Mail mi prišiel od Roberta z Anglicka. Pozná sa s Killianom zrejme zo školy, ale obaja sú z jednej krajiny – zo Zimbabwe. V deväťdesiatych rokoch študoval v Bratislave žurnalistiku a teraz žije v Anglicku. On však môj článok nečítal. Čítal ho Kofi. Ten je pre zmenu z Ghany a tiež si svoje odkrútil na Slovensku ako študent na vysokej školy. Ten čítal môj skromný príspevok a poslal potom link Robertovi. No a ten mi poslal Killianove číslo. Killian mi najprv neveril ale potom sa išiel urehotať spôsobom iba jemu vlastným :) Kofimu a Robertovi by som sa chcel takto ešte raz poďakovať a už sa teším kedy bude čas sa s Killianom stretnúť.

Jano 'pilsner' Lörinc

Jano 'pilsner' Lörinc

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Maly, zlostny, blondavy. Blockbuster Video Rental Zoznam autorových rubrík:  FikciaNezaradenéNulaJednaNulaSúkromnéVytáča ma..

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu